همیشه در هرجا
همیشه در هرجا

همیشه در هرجا

مشکل اقتصاد را حل کنید

با سلامی دوباره. از آنجایی که قرار هست این مطلب انتشار داده شود تا به گوش نمایندگان برسد، ما نیز این مطلب رو در این وبلاگ قرار می دهیم تا در رهگذر مخاطبان، دست به دست شود و مطالبه عمومی گردد. ممنونم.


بی مقدمه


بی مقدمه بگویم

روزهای بارانی را
دوست دارم
شب های زمستانی را
و برف که می آید
تازه یادم می افتد
که دارم می میرم
که باید راه بیفتم


*

سلام.


پ.ن:

1- قسمت ابتدایی شعری از اسماعیل علی پور، مجموعه شعر من ملوان خواب های خودم هستم، نشر داستان سرا 1388

2- توضیحات تصویر:

Rainy night - 1 (December 10, 2005)
Last week when it was raining. San Ramon, CA. There is no Photoshop adjustment after RAW file convertion. I put my camera on my car's dashboard for a 13 second exposure at F4 (ISO 800). The sheet of water on the windshild made this impressionist painting-like scene.
One Frame at a Time - Photo a day by Victor Zhang
http://photos.viczhang.com/index.php?showimage=630